Ny bloggadress!!!

Hallå ¨på er!
Hoppas ni haft en skön helg och att veckan börjat bra för er. Jag har med stor hjälp av Anna (Minigrisen) skapat en ny blogg under helgen, TACK snälla Anna. Innehållet kommer att vara detsamma som här men jag skall förhoppningsvis på ett enklare sätt kunna uppdatera och göra lite mer "design" på bloggen själv utan att behöva kunna HTML-kodning och allt vad det nu kan heta!
Jag hoppas att ni fortsätter att besöka mig men att ni då kikar in på min nya adress Lottaspyssel.wordpress.com.

I have change my blogg to a new blogg adress lottaspyssel.wordpress.com 


vi ses där/see you there!
Lotta

Kommentarer
Postat av: Josefine

Så snygg design på bloggen du har! : )

2009-01-25 @ 20:55:19
URL: http://blaeld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0