Barnkalas!

Idag har Filip haft barnkalas, 10 glada barn som rusade/kröp runt i HELA huset och stojade och lekte. Så kul att se alla barnen lika förväntansfulla och spända inför paketöverlämning och öppning. Filip var jätteglad för sina nya fina saker men bäst var att få ha så många vänner hemma hos sig och kunna leka med, nåja ibland lekte de inte bara utan Filip fick ett litet utbrott när de försökte leka med eller som han säkert trodde TOG hans kära traktor "stora Blå", men det löste sig och med tanke på att han inte är så van vid att samsas med många jämnåriga och dela med sig av sina saker så gick det väldigt bra.
Det bjöds på Igelkottsmos, tårta och givetvis hade vi en fiskdamm!

Spindelmannentårta var mycket uppskattat och NEJ jag hade inte fixat den själv, var så bekväm inför detta kalas att jag köpte en. Men jag hade pysslat lite extra med godispåsarna istället för att få dem lite personliga,
mest för att jag själv tyckte att det var kul och är det , det första riktiga barnkalas man anordnar så kan man väl få lägga lite extra tid även på struntsaker............

Nu får det vara nog med kalas och firande på ett tag för efter alla helger och kalas är det hög tid att komma in i vardagen och lite rutiner igen och för att komma närmare mitt mål om träning 2ggr/v så gjorde jag och Jessica  vårt gympaprogram igår fm och det kändes helt OK, hoppas bara att jag kommer ihåg det på tisdag när det är dags att köra det "live" inför hela gruppen! Ni kommer väl?
Eftersom vi använde vårt kontor kombinerat som lekrum till träningslokal hade vi ju lite extra hjälp,

Men det skall väl börjas i tid och denna lilla klätterapa var ju inte sen att ta sig upp och över min stepup-bräda.

Ha nu en riktigt skön söndagskväll och TACK för alla kommentarer som jag fått, jag blir så himla glad för varenda en som poppar upp!!!!!
Kramar Lotta


Kommentarer
Postat av: Aase/ängel60

Wow vilken supermamma du är med Igelkottmos och fiskdamm. Jag är imponerad av allt du gör. Dina barn kommer att minnas allt med glädje, jag lovar :)Kanske för att jag vet att man får tillbaka en mängd av allt man gjort senare i lviet.

Hoppas vi ses snart, ledig onsdag???

Kram AA

2009-01-11 @ 19:53:13
URL: http://angel60.blogg.se/
Postat av: akson

Hejsan!



Vad roligt att även du vill hänga med på denna fotoutmaning! Det är bara att gasa på lite extra eller lägga upp i egen takt! Skapa en "Etikett", "Kategori" eller liknande som heter något med 365. Där i lägger du alla dina 365-inlägg! Jag länkar sedan till den och det kommer en massa andra 365-bloggar rusande för att se dina bilder!



Jag ser att du haft fullt ös hela dagen idag! Cool Igelkottsmos :D

2009-01-11 @ 20:04:29
URL: http://365foto2009.wordpress.com
Postat av: Lotta/ FruH

Vad mycket fint du har hör i din blogg Lotta!

Snyggt namn med..... Vilka fina påsar med namn på du har gjort till kalaset och igelkottsmos ser härligt ut! Tack för dina ord i min blogg och hittar du några stänk inspiration hos mej tycker jag enbart det är roligt!

Kram,

Lotta/ FruH

2009-01-11 @ 21:15:36
URL: http://lottafruh.blogg.se/
Postat av: Maria

Tänkte väl att man kunde läsa om kalaset här =) Tack för en superkul förmiddag, eller som min Filip sa "jättestor kul" kalas!

Kram!

2009-01-11 @ 21:30:40
Postat av: Anna

Barnkalas.. mmm.. det är mysigt och trevligt, men jag är samtidigt glad att den tiden är över :-). Kul att du ska hänga på 365 fotos. Jag kommer gärna hem till dig och hjälper dig fixa bloggen! Kram

2009-01-12 @ 12:32:32
URL: http://www.minigrisen.wordpress.com
Postat av: Josefine

Vilken söt kille! Och fin design på bloggen, kolla in min - visst påminner de om varandra!? : )

2009-01-12 @ 16:00:44
URL: http://blaeld.blogg.se/
Postat av: Eva-Lena

Åh vad gott! Så där gjorde min mamma till oss när jag var mindre dock inte en igelkott men väl korv och potatismos till alla kalasgäster man hade bjudit.

Vilken härlig bild på dina barn med glada barn.

Jo läsa sagor var superkul plus alla goa kramar man fick när barnen skulle gå hem och Ellinor skulle gå och lägga sig.

Kram Eva-Lena

2009-01-12 @ 22:09:15
URL: http://skrattfia.wordpress.com
Postat av: M

Igelkottsmos- den måste jag komma ihåg till nåt barnkalas eller en vanlig middag : )

2009-01-12 @ 22:25:53
URL: http://mittilivet71.blogg.se/
Postat av: Aase/ängel60

Lycka till med träningen idag, laddat hem blanketten för eventet och fyllt i den nu ska den bara postas..... Anmält mig till jazzdans på måndagar Hahahaha hur ska detta gå :) Men skam den som ger sig, fick höra av Maria Rö att jag var modig, kanske, men mest dåraktig skulle jag tro :)

Kram AA

2009-01-13 @ 10:30:02
URL: http://angel60.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0