Hallå Kina och min lille gubbe!!

Denna vecka så är jag och barnen själva hemma för Morgan åkte till Kina i söndags men för att han skall hänga med lite i vad som händer här hemma så passar jag på och uppdaterar med lite vad vi gjort idag. Filip har varit hos dagmamman och var på bra humör när han kom hem fast ganska trött. Men lite macka i kroppen och gömme bakom ett par halmbalar piggar upp,


Viktor har börjat sätta sig upp själv från krypande ställning, tyvärr har jag missat båda gångerna och därmed finns inga bildbevis. första gången var det storasyster Elin som fick se honom och nu ikväll så har jag varit och tränat och då fick farmor se andra gången. Hoppas att det kan bli min tur imorgon och att jag har kameran framme.
Men här är ett kort på Viktor från dopet i söndags, det var matdags och mamma hade inte fått med någon haklapp så då fick vi vira in honom i en kökshandduk för att skydda nya tröjan, "man tager vad man haver"


Det får vara allt för denna lilla briefing, skönt att man kan "se" varandra trots att man är så långt ifrån varandra!
God natt alla vänner och vi hörs kanske imorgon igen!
Lotta

Kommentarer
Postat av: Aase/ängel60

BusFilip, vad spralligt glad han är. Den lille prinsen likaså. Hoppas jag får se undret nu idag under vår lilla frukost. Kram kram AA

2008-09-17 @ 08:20:25
URL: http://angel60.blogg.se/
Postat av: Lillsyrr

Japp då är vi snart gräsänklingar båda två! Ska bli kul att gå till djurparken i morgon med våra busfrön. Det händer ju som sagt saker varje dag, Viktor sitter upp och Olle kämpade på att rulla runt idag så att han blev arg ;-) Undrar när han ska sova längre pass även hemma i sängen, jag är lite trött nu..... Vi ses i morgon! kram lillsyrr

2008-09-17 @ 17:26:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0