Brist på foton så blev det en lista....

Hej hopp i gråvädret, jösses vad det är grått och trist idag men det är nog lite typiskt "älgjaktsväder", jag fattar inte att de står ut med att sitta bort i skogen och stirra och antagligen frysa men spänningen av att kanske få skogens konung på kornet kanske värmer? Men idag har de varken hört eller sett älg på hela dagen och chansen att Morgan skall få göra det i em är nog inte så stor för Filip är med honom på passet och jag har mycket svårt att tänka mig att en älg skulle passera just där,  för Tyst är väl knappast ett ord man förknippar med Filip.

Ja som sagt det blir inga foton idag heller för jag har fått en "mask" i min dator och då funkar inte speciellt mycket, men jag hittade en kul lista hos Minigrisen som jag tänkte visa er, ifall ni inte redan visste detta om mig......

1. Mörk eller ljus choklad?

En bit mörk choklad till kaffet är ju inte fel.

2. Sommar eller vinter?
svår fråga, tycker ju om båda men då krävs det ju sol och värme på sommaren och minusgrader och snö för att gilla vintern.

3. Hav eller sjö?
Hav, älskar ju att strosa på en strand

4. Fredag eller lördag?
FREDAG, så gott att ha fredagsmys

5. Lågklackat eller högklackat?
gillar höga klackar men hur ofta passar det in när man är hemmamamma och bor på landet , mao oftast låga men till fest så kan de höga åka fram ur garderoben

6. Blogga eller se på tv?
Blogga, förutom onsdagkväll när Greys är på TV

7. Glasögon eller linser?
Skulle gärna vara utan helt och hållet, men måste ha glasögon eftersom linser inte funkar på mig...

8. Förrätt eller efterrätt?
förrätt

9. Kvällspigg eller morgonpigg?
inget av det, men småkillarna ser ju till att man är uppe på morgonen...................

10. Hamburgare eller pizza?
Pizza tror jag och då hemgjord i vår vedeldade bakugn

Bonusfråga: Vin eller vin?
Jajamensan VIN

Har du också bloggtorka eller strul med datorn så knyck listan till dig också!

Ha en skön kväll i höstrusket!
Kram L


Kommentarer
Postat av: Maria

Hej!

Här fanns en hel del matnyttigt att se. Många fina foton och lo. Roligt att träffa nya bekanta. Scraperiet har jag försökt mig på lite men det blir mest grattiskort.

Välkommen tillbaka!

Tack för titten!

2008-10-15 @ 16:27:09
URL: http://kramaria.blogg.se/
Postat av: Aase/ängel60

Åh vileken härlig lista :)

Kram kram

2008-10-15 @ 21:37:57
URL: http://angel60.blogg.se/
Postat av: Maria O

Humor var det gott om här.Kanske ska Filip vara med i drevet istället ?? Själva har vi del i kalven och kvigan de fällt.Krister var visserligen bara med i drevet. Hela två dagar så nu blir det inget mer förrän till nästa helg.

Raggar lite recept på vilt, har du nåt sånt? Maila gärna isf.

Kram Maria

2008-10-15 @ 21:46:20
URL: http://www.mariasvra.blogspot.com
Postat av: Marcus

App, app, app - ni har väl inte tjuvöppnat Grovare Pizzeria utan att sätta upp mig på VIP-listan? Förresten, hur bokar man bord? Jag vill nämligen ha ett bord för två-och-en-halv. Jag passar nog på att boka rum på Grovare Pensionat också.



Marcus

2008-10-15 @ 22:20:12
Postat av: Cilla.J

Och mig kan du skriva upp på ett rum också efter vin provningen (asgarv)

kramar cilla

2008-10-16 @ 14:09:21
Postat av: Marcus

Förresten, angående fråga 5 - själv föredrar jag röda, snabba pumps när jag fin-promenerar på stan. Är det vackert väder åker fjäderboan också på.



/Marcus

2008-10-16 @ 22:10:38
Postat av: Aase/ängel60

Jag tog med de svarta jeansen.....men tog bort ett par srumpbyxor :) Ska väga väskan i morgon bitti..

Pussa småkillarna från mig, Filip var lite blyg i morses ler saknar er edan fast jag inte ens åkt..... Känns lite konstigt att åka iväg utan TG

Var rädda om er....sms kommer. Kram kram AA



2008-10-17 @ 21:50:03
URL: http://angel60.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej! Kul att du tog listan!! Roligt att läsa dina svar. Utgår från att du har/har haft en skön helg!

2008-10-19 @ 15:44:48
URL: http://www.minigrisen.wordpress.com
Postat av: UllaBritt

Tack för igår var bara så mysigt att få se er ,lovar ha bättre service nästa gång.Kramizar moster

2008-10-20 @ 12:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0