Fars dag och snabb framfart

Idag är det Fars dag och vi har firat far med sång (Filip tyckte att vi skulle sjunga "ja må han leva" ) och paket, det blev lite utrustning till mountain biken. Kan ju alltid vara kul att mäta hur långt och fort man cyklar och ett lås kan ju vara bra att ha om man cyklar till mer civiliserade orter än här hemma i skogen.
Småkillarna busade runt med pappa i sängen innan han fick en lugn stund med tidningen och en kopp kaffe, vilket är den bästa farsdagspresenten enligt Morgan.

Alla mina favoritkillar på en bild!!

Vad har hänt mer i veckan och helgen? Viktor har bråttom med att upptäcka världen, i torsdags så hittade jag honom uppe på en stol inne på kontoret, om ni undrar hur han tog sig dit så var det genom att först åla sig upp på en plastlåda med lock som stod på golvet och därifrån drog han sig upp i stolen och där stod han hur lycklig som helst och drog och viftade i gardinen när jag kom in i rummet!! kunde inte tro att han fixade detta redan?
Ett litet bildbevis på hans bravad.


Gåvagnen har vi fått plocka fram igen och denna gång har vi lastat den med en dunk vatten för att det inte skall rulla för fort framåt, men Viktor är lite vinglig och fötterna hänger inte riktigt med ännu men lika glad är han ändå.


Ha nu en fortsatt skön söndag och Fars dag, fira lite extra och sköt om era pappor, jag skall åka "hem" och fira min lilla pappa i em och har jag tur så bjuder han på "Latjo" jag vet inte hur det stavas men så här uttalar vi det. För er som inte vet vad det är så är det en Ungersk korvgryta med lök, paprika och tomater som skall vara ganska kryddstark och till detta äter man vitt osötat bröd, MUMS!

Ha det gott, kramar Lotta


Kommentarer
Postat av: Aase/ängel60

Vilka snygga favoritkillar.... :)

Tok Viktor vad bus du hittar på....

Fotona vill Gudmor gärna ha :) Tack!

Kram Aase

2008-11-09 @ 11:23:12
URL: http://angel60.blogg.se/
Postat av: Anna

Härliga grabbar! Klart han njuter av sin lugna stund i sängen, det är inte alltid man får så många såna minuter som småbarnsförälder! Hör av dig när du ska till Storegården, jag bjuder på kaffe!

2008-11-09 @ 11:57:02
URL: http://www.minigrisen.wordpress.com
Postat av: Johanna

Åh, vilken mysig morgon i sängen.. :D Nu har jag blivit taggad och taggat dig ;) Längtar nu tills lördag.. ska bli riktigt roligt! Hoppas också jag får en chans att säga hej till killarna (om så bara en liten stund) de va ju så längesen nu 'hehe' Ha de gott! Stor kram

2008-11-11 @ 21:34:49
URL: http://johanna.candoredesign.se
Postat av: Anna

Nämen har inte pappa klivit upp än! :-)

2008-11-12 @ 08:58:28
URL: http://www.minigrisen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0