Bröllopsdag

Igår hade vi 4-årig bröllopsdag och det innebär "Blomsterbröllop" så jag hade köpt en vit rosenbuske till Morgan och jag fick 4 jätte fina rosor 1 för varje år! Vi firade med fantastiskt god mat som Morgan lagade och lite champagne. Det var en perfekt dag och kväll, visar en bild på vårt dukade bord. 
image46

och en LO på mig och Morgan från när vi gifte oss den är gjord tidigare i år.
 
image47

Tyvärr slutade dagen inte lika bra, utan vi fick åka in till barnakuten med Viktor,  för troligtvis gick något ur led i hans axel, han skrek så hjärtskärande och man känner sig verkligen helt hjälplös när man inte kan ta bort smärtan! Men när vi kom in till akuten och satt i väntrummet så började han lugna sig och när läkaren undersökte honom så hade det som hamnat fel förmodligen hoppat tillbaks av sig själv och vi fick åka hem igen. Idag har han fortfarande ont när man lyfter honom så man får ta det försiktigt men det är ingenting jämfört med igår kväll.
Filip har lite feber idag igen och det är lite tungt för honom i värmen men vi har försökt använda vår konstnärsådra idag igen och här är en bild på Filip med sin första tavla som han målat med fingerfärg.

image48

Nu skall jag ut i solen en stund till medans den lille sover och Filip kollar på film.
Lotta






Kommentarer
Postat av: Aase/ängel60

Grattis i efterskott.... :) Min lille plutt så det kan bli, hoppas han kryar på sig snabbt.
Vilken konstnär du har, ser fram emot att se resultatet. Kram kram Aase

2008-05-30 @ 21:11:40
URL: http://angel60.blogg.se
Postat av: Maria O

Stort grattis till er.

Tycker jag känner igen den där LO:N.
Så jättesnyggt med svartvita färgerna.

Såg att du gjort kort. Jättesnyggt. Känner mig lite stolt.

Kram Maria

2008-05-30 @ 21:26:52
URL: http://www.mariasvra.blogspot.com
Postat av: Emma

Grattis! det var en rolig dag även om jag lipade som en 3-åring;)
Filip är vår nästa konstnär..efter dej såklart!
hälsa alla så syns vi till helgen

2008-06-02 @ 14:29:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0