Väntar med spänning

Idag är det ingen vanlig dag! Det är fredagen den 13:e men det är ingen otursdag utan Åhh vad jag väntar, Anna är just nu på Östra och håller på och föder vår nästa lilla familjemedlem, det är så stort och spännande, det känns nästan större och mer nervöst än när jag själv låg där och kämpade. Vet ju att hon är en riktig kämpe och att hon har Marcus vid sin sida så allt borde snart vara klart för hon har varit där över 12 timmar nu. Kämpa på lillsyrr, snart har vi varsin liten kille nästan lika gamla, vilka kompisar dessa kusiner skall bli. För att fördriva tiden har jag "provbakat" en tårta som jag tänkt ha till Viktors dop, Filip och Elsa har hjälpt till så den kan ju inte bli annat än bra eller??? mycket socker på golvet, mjöl på i både smeten, håret och munnen men det är inte säkert att den blir lika stor som tänkt för de små bagarna tyckte mycket om att smaka på smeten..............
Tja idag får det vara allt, inga foton ingenting mer än text från en väntande "moster"!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0