Nu är Viktor döpt

Idag pustar jag faktiskt ut lite grann, för nu är dopet över. För trots att jag gjorde det enkelt för mig och bara bjöd på fika och vi hyrde vår fina lokal i Hembygdsgården så krävdes det ändå en del förberedelser och bakning. Men jag tycker själv att det var jättefint i kyrkan och fikat blev också bra.

Tack alla ni som kom och gjorde vårt dop för Viktor till en högtidsdag att minnas! Tack Johanna för din fina sång, jag blev ju som vanligt lite gråtmild och tagen när du sjöng.
Viktors faddrar är våra vänner Thomas och Aase och de ställer verkligen upp till 100% både på barnen och oss, tack för all hjälp med städ och disk! Tur att även Aases kamera fotade en del med Sofia bakom spakarna för med vår kamera blev det inga kort tagna i kyrkan då hela familjen stod längst fram men Emma fixade en hel del bra bilder på dopkaffet.



Huvudpersonen ser väl nöjd och trygg ut på Thomas arm



En bild på kaffebordet.

Fler bilder kommer när jag edigerat klart dem. ha en skön måndagskväll, va är det ingen fotboll??? men så tråkigt då........
Kram Lotta

Kommentarer
Postat av: Aase/ängel60

Ni skulle bara veta vad gott det smakade det som fanns på kaffebordet, mmmmm Lotta är super på att fixa till gott till kaffet.

Viktor, du lille charmtroll. Så go och snäll under hela dopet. Mmmmmm vilket kärlek det finns.

Kram från Aase tillika Gudmor

2008-07-01 @ 14:09:13
URL: http://angel60.blogg.se/
Postat av: UllaBritt

Va´mysigt allt var riktigt kaffekalas jätte gott tog t.o.m.2!st.wienerrabarberbakelser bara så goda.Tack så jätte mycke för en trevlig DOPSÖNDAG!Vilka goa' killar ni har önskar bara.... du vet!Vihar varit på en snabbis till Tyskland morbror o jag vi har haft det jätte bra,fast det bara var från måndag morgon till tisdag kväll.Kramizar moster.

2008-07-02 @ 20:12:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0