Djurparken

Igår var Filip med Johanna på Borås Djurpark och jag fick en dag på stan tillsammans med Elin och Viktor, Tack snälla Johanna för att du ställer upp i och för sig såg det ut som om du haft rätt kul du också när jag hämtade upp Filip. Kameran var medskickad och ja jag fick kort så att det räcker (fniss.......) ca 200 st att välja på, men här kommer några för er att se på.




Sorry zebra kom på fel håll men visst är det en cool bild och vinkel, det kan man nog göra något kul av.

Men man blir ju så himla trött av att vara i djurparken???? han hade åkt traktor, tåg, kollat in personalen som trimmade gräs och buskar, ätit kakor, glass ja som ni hör Filip hade en kanondag tillsammans med Johanna!



Idag är vi i full gång med bakning inför dopet som är nästa söndag och i em skall vi äntligen åka till Göteborg och hälsa på vår lillprins som kommit hem och enligt hans föräldrar så är sköter han sig jätte fint. Skall bli så kul att se honom och få snosa lite på honom!!!

Ha en skön dag!
Lotta

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha, vod roligt :D hade ingen aning om att jag tagit SÅ många bilder. Det gick säkert att redera en del också? Det är ju helt galet vad det är lätt att knäppa iväg bilder med en system-kamera. Tack igen för "lånet" av din goa pajk ;)

Kram johanna

2008-06-18 @ 20:10:14
URL: http://johanna.candoredesign.se
Postat av: Anonym

Det låter verkligen som att han har haft riktigt kul.Har lyckart koppla upp mej på internet och nu toksurfar jag som bara den. Vi har flyttat nu äntligen, ja..trevlig midsommar .... vi hörs



Kramen Maria Oscarson

2008-06-18 @ 21:33:24
Postat av: Aase/ängel60

Jaha, någonstans syns ett spår efter mig.....

Ska vi kalla henne Hannarazzi efter detta.....

Men hon o Filip hde en toppen dag, hon njuter precis som jag av att få vara med era mysiga små killar. Längtar till midsommar och tid med er.

krameli kram AA

2008-06-18 @ 22:23:57
URL: http://angel60.blogg.se/
Postat av: Aase/ängel60

Zebran är bara så bra... även om det är "fel" håll

kanske den kan få flytta till mig?

Kram igen

2008-06-18 @ 22:25:01
URL: http://angel60.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0