vilken dag!!

Idag det fredag och visst är det en härlig dag! Solen lyser och fåglarna kvittrar precis överallt så trots en rejäl förkylning och feber så tycker jag att livet är helt ok idag. Trist bara att det inte blir någon tur till Aase idag och därmed inga nya kläder heller, men det får bli en annan dag. Barnen och jag har varit i ladugården en stund och tittat till lammen och tvätta får man ju passa på att göra när man äntligen kan hänga ut tvätt. Men nu blir det inte så mycket mer gjort idag, skall äta en bit pizza och sedan krypa upp i soffhörnet. imorgon skall Elin (min lilla bonustjej) och jag på distresskurs på Handstämplat, skall bli jättekul att lära sig något nytt.  Elin fick kursen av farmor och farfar i födelsedagspresent. Skall visa ett av hennes alster snart men vi har skickat in bidrag till tävlingen på Handstämplat så  vi väntar till den är avgjord.

SÅ Inga nya LO att visa men lite foton kan jag lägga ut.

Här en bild på småkillarna i mitt liv
image13
Ha en skön fredagkväll
Lotta

Kommentarer
Postat av: Aase/ängel60

Godingar, lika goa som ikväll. Tack för en trevlig timme tillsammans...
Kram Aase

2008-04-20 @ 21:26:42
URL: http://angel60.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0