Lika som bär???

Nu var det måndag igen och helgen har varit full av aktiviteter. Fredagkvällen hade Elin sitt 12-års party et innebar en tjejkväll med middag och filmmys. Lördagen började med en "Vårpromenad" för Hembygdsföreningen, dvs vi gick en sträcka var och städade dikena, inte så värst betungande när vi var ca 30 vuxna + en massa barn, men visst blir man förvånad över vad människor kan med att slänga ut från bilen? På kvällen hade vi som plockade skräp lite gemensam picknik och trubadurkväll,trevligt men vi drog oss hemåt tidigt. Söndag innebar en del plock här hemma och lite besök av vänner som ville kika på alla våra lamm. Sedan var helgen över och som sagt nu är det måndag igen och jag tänkte uppdatera min blogg med några foton på grabbarna i lika kläder som de fått av TG och Aase som är Viktors faddrar, visst ser de goa ut i Tigerpyjamas och SVEA-mössor. Filip har sovit i sin varenda natt seda han fick den, Viktor klarade bara en natt.........sedan var det dags för ny tvätt.

image18

image19

Det var väl allt för stunden men jag kanske hinner med något mer innan dagen är slut, skall ju ut i det sköna vårvädret och kameran hänger med, har ju fått en ny av Morgan för att kunna ta bättre bilder, allt hänger väl inte på kameran för jag skulle nog behöva gå en fotokurs, får se om det kan bli någon sådan till hösten.
Ha en skön dag! Kram Lotta

Kommentarer
Postat av: Aase/ängel60

Godingar, både barn och mor! Ni är helt klart bäst av alla vänner man kan ha!!!!!!!
Kram Aase

2008-04-28 @ 17:54:03
URL: http://angel60.blogg.se
Postat av: Kajsa

vilka godingar.. myser...
Tack goa rara du för den fina scarfen.. idag har jag använt den massor.. passar så bra till min jeanskavaj.. och så blåste det idag så det var skönt för halsen.. den är sååååååååå snygg..=) *tacksam*
må så gott med dina sveakillar..
kram kram
Kajsa

2008-04-28 @ 21:57:46
URL: http://handstamplat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0