Award


Tack snälla Aase för denna utmärkelse , , har ju inte någon rutin på bloggandet ännu men hoppas att det är så här jag förväntades göra?

image8

Fick denna av Aase och känner mig jättestolt, mitt syfte med att blogga är ju att dels att göra något som jag själv tycker är kul, samla energi och inspiration från andras bloggar samt att få dela med mig av egna tankar och upplevelser.
vem skall man nu skicka denna award vidare till? Man skall lägga upp den på sin egen blogg och sedan utnämna 5 stycken personer som inte redan fått utmärkelsen på sin blogg. "Award parties must nominate five people who have not received the award. The blogs that receive the award must post the award banner on their site"

Inte så lätt att välja ut enbart 5 personer men här kommer mina val denna gång.

Johanna. för att du är en så glad och frisk fläkt, inte varje dag man blir erbjuden barnvakt när som helst och någon som bönar och ber att få ta med sin son till djurparken!! Tack, skönt att kunna få någon timma att gå på stan och köpa något nytt till garderoben, få möjlighet att prova!!!

junitjej: för att du var så gullig och lämnade kommentar på min lilla oansenliga blogg, så kul att få uppmuntran från någon som man faktiskt inte känner TACK!

Anna: Min fantastiska lillasyster för att du alltid stöttar och ställer upp! Ser fram emot en sommar tillsammans på landet med våra "småprinsar"!

Cilla: för att du alltid är så glad och uppmuntrande och supportar trots att du själv kämpar på i lite motvind!

Ethel: för att du gör så fina LO, har varit inne på din blogg många gånger och fått inspiration TACK!

Skulle lagt in länkar till era fina sidor men jag vet inte riktigt hur man gör och för att få in min Award någon gång så blir det inte bättre än så här för nu är det en mycket liten kille som vill ha mat och då är det bara mamma som gäller för tillfället.

Kramar Lotta

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Tack för utmärkelsen!!

2008-04-09 @ 18:41:33
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: ethel

Tusen tack för utmärkelsen - blev verkligen glad! =)

2008-04-09 @ 19:21:19
URL: http://ethelb.blogg.se
Postat av: Aase/ängel60

Bra jobbat vännen, detta är helt OK. Vad kul att du är på G med blogg och scrap.
Kram Aase

2008-04-09 @ 20:49:22
URL: http://angel60.blogg.se
Postat av: Cilla

ÅÅHH! Tack så jätte mycket, jag blir tårögd och superglad på samma gång.
många kramar cilla

2008-04-11 @ 07:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0