Skogspromenad (krokig, kedja)

Äntligen lite frost igen, att lite kyla kan pigga upp och göra så mycket på humör och sinne! Dammsugit och fejat lite här hemma innan jag paltade på mig och Viktor kläder för att ta en skogspromenad, så skönt att komma ut en stund och givetvis tog jag kameran med mig. Knäppte bilder på lite av varje på vår runda och det finns ju saker att fota precis överallt om man bara vill, alla teman som är aktuella för utmaningen snurrar ju i huvudet på mig och jag försökte hitta lite kul men framförallt mina egna vinklingar av dessa.

En granrot som verkligen fått ta en krokig väg för att hitta fäste i marken.

Kröp in under granen och fick arrangera lite genom att bryta av lite ris för att få en bättre bild, inget som jag normalt sett kanske skulle fotat men just därför är det lite extra kul att experimentera nu när jag har en anledning att leta annorlunda motiv.

Letade även efter en kedja och här tycker jag att jag hittade ett bra exempel,


Inte så pjåkigt va? Filip blir ialla fall glad när han ser att jag fotat traktorn (även om det bara är delar av den som syns). Och nu är det dags att sticka iväg och hämta honom från dagmamman så tack för idag och ha det så bra!
Kram Lotta

Kommentarer
Postat av: Aase/ängel60

Snyggt jobbat... Häftiga bilder :)

jag vet inte vad som är bäst, tystnaden som ekar eller erat kvällsliv :) Kram Aase

2009-01-15 @ 15:09:02
URL: http://angel60.blogg.se/
Postat av: Emma

woooch...jag trodde att den översta var tagen av någon annan! den e ju tok proffsig!! gött jobbat...pappa tyckte att jga skulle joina. ska nog gå in och kolla iaf:)

2009-01-15 @ 19:10:08
URL: http://emmasfotohorna.blogg.se/
Postat av: Eva-Lena

Wow!

Vilken häftig bild på alla rötter gillar också vara ute i skogen speciellt på hösten då det inte finns några mygg som bara ÄLSKAR att äta på mig. Vilken stilig katt ni har.

Oj vilken hög med barr det är därför som vi har plastgran då vi bor i lägenhet.

Kram Eva-Lena

2009-01-15 @ 20:10:53
URL: http://skrattfia.wordpress.com
Postat av: Julie McLeod

Excellent image, all around. The depth of field and composition is perfect.

2009-01-16 @ 02:54:40
URL: http://www.365photosin2009.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0