Long time no see

Jösses vad länge sedan det var jag uppdaterade men jag har haft fullt upp och inte hunnit prioritera detta helt enkelt!
Det har hänt massor med saker vissa bra vissa dåliga och några av dem har hamnat på foto så att ni kan få ta del av dem.

Filip har hittat en ny lek, han leker hund och kryper in och ut ur hundluckan i hundgården, går smidigt just nu men jag undrar när han blir för stor och fastnar???


jag har gått första gången på fotokursen och det var kul! men vad svårt det blev helt plötsligt att ta kort, man skall försöka komponera en bild innan man tar fotot, diagonaler, horisontaler, vertikaler, skärpedjup osv. Hur sjutton skall jag hinna med allt det innan jag skall knäppa ett kort på Filip? Allt går ju i 150 knyck med den killen???? Hoppas jag får lite tips och trix på lördag när det är dags för nästa steg på kursen dvs vi skall ut och fotografera.


Ett försök med närbild på Viktor. Tycker att ögonfärgen och mössans färg matchar rätt bra.
Vad har vi gjort mera, jo första gemensamma badkarsbadet för grabbarna Svensson,

De hade jättekul båda två och jag var genomblöt och helt slut i armarna efteråt.

Viktor har fått sina första tänder i underkäken och så här ser de små bissingarna ut.

jätteglad som vanligt och om ni undrar varför det är en golvbrunn i bakgrunden så är det för att jag hittade honom bakom draperiet i duschen. Han kommer långt nu på bara någon minut.

En av anledningarna till att jag inte hunnit uppdatera bloggen är att jag faktiskt har scrappat litegrann för att ge bort ett album till Olle idag när han döptes, jätteroligt att göra men då hinner man inte med att sitta vid datorn. Dessa fotokollage visar jag vid ett senare tillfälle men ni skall få se ett kort på den lille dopkillen SÅÅÅÅÅ söt i sin sjömanskostym!!!!!! (de stolta föräldrarna är ju också fina men den lille får ett extra plus.) Skall visa fler kort från det fina dopet senare.


Det får avsluta denna dagen för nu är det dags att krypa ner i sängen tror jag, har inte blivit så många timmars sömn den senaste veckan pga förkylning,, tänder, drömmar.
Natti natt och sov gott!
Lotta

Kommentarer
Postat av: Aase/ängel60

Hej ska också snart gå och natta mig med min fina

Sov T-shirt.... Tack! Du är helt klart bäst!!!!

Vi finns för dej när helst du behöver oss.

Jag glömde säga att jag fick en hel påse med fina scrappapper och matchande dekos av systeryster

Kram o sov gott AA

2008-09-14 @ 21:59:03
URL: http://angel60.blogg.se/
Postat av: Aase/ängel60

PS, gudmor vill gärna ha "tandkortet" på Gudsonen och de vackra blå ögonen.....

Kramis

2008-09-14 @ 22:00:06
URL: http://angel60.blogg.se/
Postat av: Anna

Hallojsan! Går du fotokurs? Vad kul? Berätta mera!

Ha en go vecka när den börjar i morgon.

/Anna

2008-09-14 @ 22:50:56
URL: http://www.minigrisen.wordpress.com
Postat av: Gubben

Kul att kunna se er även när jag är ute och reser.

2008-09-15 @ 12:45:38
Postat av: Johanna

Hej hej Lotta :) Nu har jag länkat hit till din blogg från min sida, hoppas det är ok? Annars tar jag genast bort de... Tack för dina glädjande bilder. Pratade med filip i telefon igår och fick mig ett skratt. Han och "masmus" hade haft det rolig och sen det härliga "hejdå, puss puss" hihi han e go han. Kram till er alla. Ring om du vill ha barnvakt :D

2008-09-15 @ 20:28:36
URL: http://johanna.candoredesign.se
Postat av: UllaBritt

Efter dessa goa bilder,är jag redo för dagens händelser,ska med moster M o faster G o MORMOR på utflykt,hon har ju födelsedag i dag får se var vi hamnar,kramizar moster.

2008-09-16 @ 09:44:33
Postat av: Aase/ängel60

Frukost i morgon, det vor väl mysigt:) Längtar efter att få visa lite Skottland saker mm

Kramis AA

2008-09-16 @ 14:19:30
URL: http://angel60.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0