Ny vecka = nya utmaningar

Får göra en liten dementi till mitt tidigare inlägg idag, för Morgan tyckte inte att det hade varit så synd om honom som jag skrev. Skall försöka att inte vara så pjåskig nästa gång eller åtminstone inte försöka beskriva det i ord.
Plus att jag måste visa ett kort på en trappa som jag fastnade för när jag såg den i en butik som heter Storegården, så nu är Morgan i full gång med att fixa till vår trappa så att den skall se likadan ut, jag har givetvis införskaffat de fina träbokstäverna så när det är färdigmålat skall jag klistra dit några fina ord.


Bild på våran trappa kommer senare!!

Ha en skön måndagkväll!
Lotta

Kommentarer
Postat av: Aase/ängel60

Kommer bli så snyggt, sitter vid brasan och myser

Kramkram AA

2008-11-17 @ 19:25:00
URL: http://angel60.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jösses vilken fin trappa!! :D E riktigt avis på dig som kommer få en så fin trappa! Stor kram (och av dig om kuvert, det fixar jag så gärna!)

2008-11-17 @ 21:08:37
URL: http://johanna.candoredesign.se
Postat av: Lillsyrr

Ni får det så himla fint i huset, trappan kommer bli kanon! Vi sitter och spånar lite hur vi vill ha det i vårt hus men vi får nog komma på plats först för man minns ju knappt hur det ser ut ;-) Idag är det ett uruselt väder med regn och Göteborgsvindar - dvs det regnar på tvären och jag vill inte alls gå ut..... hoppas det ger sig till efter lunch då vi har mammafika. Längtar till helgen då det verkar bli lite vinterväder. krama småkillarna från mig.

2008-11-18 @ 09:15:11
Postat av: Marcus

Det kommer kommer bli gööör-snyggt med bokstäverna, men kan ni inte skriva MARCUS högst upp i trappan - jag skulle bli så glad, såååå. Skulle dessutom bli rktigt snyggt, tror jag. Förresten så stavas Love LÖÖÖVE på svenska, bara så du inte skriver fel.



/Marcus

2008-11-18 @ 22:59:32
Postat av: Kajsa

oj.. ja jag har sett trappan på storegården live.. den är lika fin där som på bilden.. men jag har en sån liten trappa så jag vet inte om jag ska ha så.. än... just nu letar jag tapeter.. ÄNTLIGEN efter 16 år så har kenneth gett med sig och JAG får välja vad jag vill att ha på väggarna.. vad tror du händer.. joo.. idée torka numero ETT.. jösses.. men jag ska nog hitta nått.. nu ger jag mej inte.. =)

ha det gott vännen och tack för en härlig lördag.. det är så mysigt att komma till grovare..

fast jag sjunger alltid "Grovare kan ingen vara än guds lilla barna skara" så fort jag ser skylten.. fråga mej inte varför asgarv

kram kram

Kajsa

2008-11-19 @ 18:55:50
URL: http://kajsascrap.blogg.se/
Postat av: LINA

ÅÅÅÅÅ vilken fin trappa fy vad jag blir avundsjuk att jag inte har en trappa, men men jag kanske kommer på något annat istället. Det är dags att fortsätta med renovering nu det har ju stått stilla ett år ungefär men varför ha bråttom jag har ju hela livet på mig. Ha det så bra så hörs vi. Tack för en trevlig lördag det var toppen, Jag blev hel såld på att göra spiralblock så det blir nog en maskin i julklapp tror jag. Kram Kram

2008-11-21 @ 12:57:24
Postat av: Anna

Sicken busa! Du har väl inte varit hos Sarah utan att ringa mig? Idag ska jag inhandla saffran.. gott, gott! Ha en skön helg!

2008-11-22 @ 10:36:46
URL: http://www.minigrisen.wordpress.com
Postat av: gittan

tassade in och väntar med spänning på bilden av din trappa :-)

2008-11-23 @ 16:45:57
URL: http://pysselninjangittan.blogspot.com/
Postat av: Sarah

Hej Lotta! Tack för dina vänliga ord på min blogg. Visst är bokstäverna fiffiga. Jag får hälsa på dig här igen framöver för att se din trappa när den är klar. Härlig blogg du skriver förresten - det blir extra-bra med många bilder. Ha det så gott.Hälsningar, Sarah/Storegården.

2008-11-30 @ 19:40:53
URL: http://storegarden.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0