Ny konstnär??

Jag har pysslat! Först så fick jag ett ryck och gjorde ett dopkort till min kusins lilla kille som döptes i lördags, resultatet blev ju givetvis inte riktigt lika bra som Marias kort  som jag scrappliftade (mariasvrå) men jag är faktiskt nöjd med tanke på att det är mitt första riktiga kort. Men vad kul det var, gav ju helt klart mersmak men än har det inte blivit något mer. Däremot så var jag i Borås igår och lämnade in bilen och då tog jag en promenad till ICA Maxi för att fördriva tiden och där fanns ju hur mycket saker som helst, köpte bla fingerfärg till Filip och målarduk och acrylfärger till mig själv. Så när jag kom hem slängde jag mig över mina saker och kluddade lite SÅÅÅ himla roligt nu skall bara resten av iden göras klar, har sett en så fin sak när jag var i Varberg och jag måste bara pröva själv och se om jag kan göra något liknande, men den får ni vänta på ett tag är som sagt bara i målarstadiet ännu.........

image42

Måste bara sätta in ett fint kort på min goa lillasyster som väldigt snart skall bli mamma och därmed skall ju jag bli moster, jag väntar verkligen med spänning och det skall bli så roligt att vara hemma och vara mammalediga samtidigt, hoppas verkligen att vi kan ses lite oftare då systeryster.
Kortet på Anna tog vi i lördags när vi var och hälsade på henne och Marcus och hade en skön dag i Göteborg, en promenad och glass i Slottskogen och tittade på sälar (vilka Filip sa var stora fiskar) efter det så var det lite shopping som skulle göras. Tack för en jätte mysig dag!!!

image43

Lite mer kort, jag måste ju även visa en glad och badtokig kille....... Morgan fixade vår nya pool igår em och gissa om Filip gillade det!
image44
image45

Ja han dök, plaskade och skvätte och spolade med slangen och hade riktigt roligt så på kvällen hade vi en trött kille som gärna gick och la sig och har sovit som en stock hela natten.
Det får nog vara allt för denna gången, blev ju ett ganska långt inlägg men det är ju så när man inte bloggar så ofta. Ha det gott i sommarvärmen allihop!!
Lotta

Kommentarer
Postat av: Natalie B

Hoppas att du få en jättefin dag!

//Natalie B

2008-05-28 @ 12:11:31
URL: http://natalieb.blogg.se
Postat av: Emma

Det var en jätte bra dag i gbg..kul att du tog me de kortet. blev riktigt nöjd me det! "fiskarna" var ju himla söta;)hälsa all hemma så syns vi kanske nästa helg om. Kram, Kram

2008-05-29 @ 18:16:56
Postat av: Anonym

jag vet att jag stavar lite taskigt..men men du kan ju läsa de iaf!!

2008-05-29 @ 18:18:01
Postat av: Aase/ängel60

Oj vad vacker hon är Anna godingen. Ser fram emot att se innehållet :) Vilekn badkille du har :) Härliga unge vad glad jag blir.
Var är kluddandet? vill se bildbevis.....
Krameli kram// AA

2008-05-29 @ 21:43:21
URL: http://angel60.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0