Välkommen till min nya blogg!

Hej och välkommen till Lottas pyssel, här kommer jag (Lotta) att lägga upp bilder, scrapalster och andra mysiga saker som jag vill dela med mig av till mina vänner och bekanta samt givetvis kanske för nya bekanta med samma intressen.
Scrappbooking är något som är relativt nytt för mig men jag har insett att det finns otroligt många roliga och goa människor som pysslar med detta och har själv varit med på några trevliga scrappträffar där man delar med sig av både kunskap och inspiration!
Ett kul sätt att umgås med både nya och gamla vänner.

Jag gillar även vår fantastiska natur och därifrån kan det kanske dyka upp lite inspiration och bilder för den som vill kika . Hantverk och handarbete är också ganska kul även om jag är en glad amatör. Har precis varit ute och fotat mannen och sonen när de bygger fågelholkar. så när jag väl lärt mig hur man får in bilder kan ni få se hur det såg ut.  Kan även tänkas att det blir en hel del bilder på familjen som när som helst skall utökas med ytterligare en medlem, hur spännande som helst och jag väntar med skräckblandad förtjusning. Min familj är min trygghet och mitt hem är min borg, gammal klyscha kan tyckas, men sådan är jag!

Kul att du kikade in på just min lilla oansenliga blogg!
Lotta

Kommentarer
Postat av: Aase/ängel60

Bra gjort gumman, länkar till dej från min blogg.
Kram kram aase

2008-03-07 @ 18:41:08
URL: http://angel60.blogg.se
Postat av: Cilla

Den här bloggen ska jag gå in på varje dag -skitkul ( bara man inte kommer på bild ) Men av någon anledning tror jag mig bestämt veta att det blir någon annan som ska läggas ut på en massa bilder - LYCKA TILL!!! KRAM

2008-03-16 @ 09:26:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0