Kompisar

idag är det fredag, ja jag vet förra gången skrev jag ha en fortsatt bra tisdag men det var i själva verket onsdag? Hela den dagen var jag totalt förvirrad, först snurrade jag till det med bloggen på em gjorde jag mig iordning och åkte glad i hågen iväg för att hämta Filip hos dagmamman och vidare för att träffa tjejerna i Viktorts föräldragrupp. När jag kom till Caroline så var det ingen hemma och ingen av de andra tjejernas bilar hmmmmmm, ja ja jag har nog tagit fel på dag vi sa nog att vi skulle träffas som på torsdag så lite besvikna var både jag och Filip men vi kom på att vi kunde ju ta en fika hos farmor och farfar istället när vi ändå var i Nitta så det gjorde vi. Men när vi kom hem så hade Caroline ringt och undrat var jag var, då visar det sig att det var rätt dag men jag har ringt på i FEL hus!!! Snacka om förvirrad människa, jag har inget till mitt försvar, är bara sådan just nu.

Men resten av veckan har gått lite bättre och idag har Filip för första gången en kompis här och leker, tänk va de blir stora med en gång! Ringa till kompisar och leka, men vad kul de har trots att Oskar är 3 år äldre än Filip. Vi bakade lite muffins imorse för att ha och bjuda på när de kom och som ni ser så blev det lite smet över till formarna trots Filips "provsmakning".




Lillasyster Felicia fick stanna en stund och fika innan det var dags för killarna att få härja fritt en stund.
Men här myser barnen i puffarna framför TV:n, det tar på krafterna att leka.



Ha nu en riktigt skön fredagkväll och ta vara på er!
Lotta


Kommentarer
Postat av: Aase/ängel60

Det låter som jag smittat ner dej med att inte ha riktig koll ;) Att ta fel på dagar och så menar jag.. I alla fall har jag koll vart jag ska på söndag :) Härliga smarriga muffins har ni i af gjort, Sofai ville så gärna se de små därav denna blixtvisit. Hon anlände jobbet i tid....

Kramis AA

2008-06-27 @ 16:24:58
URL: http://angel60.blogg.se/
Postat av: UllaBritt

Tur att Filip häller koll på smeten så att det verkligen är choklad i ,med en så´n förvirrad mamma!!!,kramizar moster.

2008-06-27 @ 19:29:16
Postat av: Johanna

Vilka goa killar. Nu e de snart dax för dop så vi ses snart. Ha ede gott så länge. Kram kram

2008-06-29 @ 11:57:50
URL: http://johanna.candoredesign.se
Postat av: Johanna

Hej igen :D

Ville bara säga att jag inte tig några kort i kyrkan, men sofia och jag turades om att aar papparatzi så det finns gott om kort på mammas kamera. Hoppas det finns några fina kort där. Kram kram på sig och tack för världens goaste tårta på dopmottagningen, jag är verkligen "in ah". Kram på er alla

2008-06-30 @ 13:35:53
URL: http://johanna.candoredesign.se
Postat av: Johanna

haha, det var ju inte världens bsra stavning på den kommentaren, hoppas du ändå förstår... :D Kram igen

2008-06-30 @ 13:36:52
URL: http://johanna.candoredesign.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0