Inspirerad.........


Idag känner jag mig inspirerad, var i en fantastisk butik i söndags den ligger mitt ut på landet i Alboga och jag hade aldrig hört talas om den men vilken affär!!!!! Storegården heter den och jag kan rekommendera er att kika in på hemsidan för där säljs inredningsdetaljer, möbler, trädgårdsgrejer, sylt, band ja en massa kul saker. De hade en så mysig sak i sin trappa och  jag var bara tvungen att köpa träbokstäver för att kunna göra likadant hemma, men det krävs visst lite slipning, målning etc innan jag kan sätta dit mina ord säger Morgan och med tanke på hur lång tid mitt senaste slip och målningsprojekt tog (en stol) så kan det nog ta lite tid innan jag får till trappan, men tids nog så blir det säkert gjort (förmodligen med massa hjälp av Morgan) men jag fick så mycket lust att fixa till saker här hemma och just nu håller jag på och klär om stolsdynan till min stol för jag var i Borås igår och köpte tyg och det kan nog bli några fler kuddar till sängen också.



Min stol som jag köpte på auktion för ca 3 år sedan och nu först är den slipad och målad och står på verandan men nu skall den få flytta in i sovrummet.



Nytt tyg som skall på dynan, lite puligt men det är på gång......

Ha nu en fortsatt bra tisdag.
Kram Lotta


Kommentarer
Postat av: Aase/ängel60

Åh det kommer att bli så snyggt, du är på god väg mot det romantiska stilen nu med detta underbara rostyg!!! Vad du fick inspirationen ifån det vet jag, håller med vilket ställe. Dessutom var det kul att åka på en tripp med dej!

Kram kram AA

2008-06-25 @ 17:39:31
URL: http://angel60.blogg.se/
Postat av: UllaBritt

Håller med jätte romantiskt tyg ,det ligger verkligen i tiden,skulle också behöva att åka till en sådan inspirationskälla,kanske kan hänga med någon gång,ses på söndag,kramizar från moster.

2008-06-25 @ 19:43:13
Postat av: Lillsyrr

åh va fint det blir! Här är det lite små kaotiskt och jag är trött då Olle varit upp och ned i humöret sedan vi kom hem från promenad på stan vid fem i går. Lilleman är aldrig riktigt nöjd! just nu har han somnat på sin nya mjuka filt - hoppas han sover mer än 10 min....

kram lillsyrr

2008-06-26 @ 11:50:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0