We are the family....

Hej på er i medelhavsvärmen, nu är vi tillbaka på hemmaplan igen och vi har haft några kanondagar på Gotland, denna ö som är en mina favoritplatser på jorden. Blir lika såld varje gång jag är där och nu var det 6 år sedan jag var där senast så det var extra kul att komma över och träffa Liza med familj. Skall berätta och visa mer om denna semester senare, men nu har jag ett foto att visa på min familj, inte ofta man får med alla på kort samtidigt i och för sig saknas Emma och Elin men det är ialla fall jag och mina syskon, våra respektive, pappa  och våra småbarn. Kan nog bli en förstoring av detta kort och kanske lite scrapping.



Det får vara allt för denna gången skall ut med penseln i högsta hugg igen och ge mig på balkongstaketet.
Kram Lotta

Kommentarer
Postat av: Aase/ängel60

Vilket härligt foto.....

Pust vad varmt det är. Kram Aase

2008-07-30 @ 13:30:35
URL: http://angel60.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag har ännu inte varit på Gotland! Men jag ska dit, någon gång...

2008-07-30 @ 22:19:42
URL: http://www.minigrisen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0