Slottskogen och Bobby Car-race

Nu har ytterligare en helg rusat förbi i 190 knyck, men vi har hunnit med en hel del. fredagen tillbringade vi i Göteborg hos Anna, Marcus och Olle, vädret var ju jätte skönt så mesta tiden spenderade jag och Anna tillsammans med småkillarna i Slottskogen. Filip tyckte det var jättekul på den stora lekplatsen där det fanns massor med kul saker att både klänga, klättra och gunga i, sedan blev det lite lunch och på eftermiddagen kollade vi in säldammen och käkade glass, Filip var då utklädd till sjörövare för han fick en sådan kostym av Marcus när han kom hem från jobbet, gissa om filip var lycklig. De stora grabbarna var ute på en cykelrunda och skaffade sig en hel del blåmärken och sårskador, verkar livsfarligt men de verkar ha kul ute på sina hojar, tur att man inte är med och ser på när de "flyger över styren eller kör in drevet i benet". När vi åkte hemåt så var hela familjen trötta och vi inhandlade lite fredagsmys på hemvägen när vi ändå stannade till i Landvetter och tittade på fam Lindqvists blivande hem, jättemysigt hus och lagom stor tomt=tar inte flera timmar att klippa gräset!






De tre små kusinerna hade en liten busstund hemma hos Anna och Marcus.


Lördagmorgon så bar det iväg till Hökerum för det var SVIF-dagen dvs idrottsföreningens dag och jag var med och anordnade BobbyCar-race vilket Filip givetvis var anmäld till och deltog i. 33 barn som fajtades om äran och att vinna en Volvo Bobby Car. Men de flesta var mest glada över att få åka och få en påse med bilar som belöning i målet och alla glada tillrop från föräldrar, syskon och släktingar gjorde att stämningen var på topp.


koncentrerad tävlingskille på väg in mot målet.

Idag söndag så har jag och Jessica varit i Borås på inspirationsdag för gympan, PUST det tog rejält, men det tar väl på den late som det heter. Jag har ju knappt rört mig på 1 1/2 år så det borde väl kännas rejält men jag vill helst inte tänka på hur det känns i morgon bitti. Jag skall bespara er foton från detta evenemang men vi hade kul och nu så har man fått lite tips och ideer till höstens program, så några av er kanske får känna på ömma muskler ni också efter v 37.

Nej nu skall jag sjunka ner i soffan tillsammans med Morgan och bara koppla av en stund innan ny vecka drar igång!
Kram Lotta


Kommentarer
Postat av: Lillsyrr

Satt och väntade på att du skulle uppdatera helgens äventyr ;-) Är så kul att läsa och titta på dina bilder. Tänk snart är det tre stycken som kommer springa runt och som vi ska leka och jaga med - då kommer vi göra av med kalorier ha haaa. Underbart med kusiner så nära i åldrarna. Vi hörs i morgon! Kram och godnatt!

2008-08-24 @ 21:33:54
Postat av: Aase/ängel60

Så härlig bild av Filip i koncentration.......Nästa gång vill vi inte missa en så rolig tillfälle att få heja på "våra" småkillar, för visst kommer Viktor vara med :) han är ju så snabb i utvecklingen..... Kramkram Aase

2008-08-25 @ 18:54:11
URL: http://angel60.blogg.se/
Postat av: Aase/ängel60

Olle är nog allt lite lik sin mamma :)

Jisses glömde ju säga att Filip är himla snygg i sin sjörövare dräkt, vilekn lycka kan jag tänka mig.

Kram igen

2008-08-25 @ 18:55:30
URL: http://angel60.blogg.se/
Postat av: Cilla

Det ska bli intressant? att få känna på lite träningsvärk igen ?????????????????



kram cilla

2008-08-26 @ 15:17:36
Postat av: Johanna

Hihi, det är alltid lika roligt att kika in här å titta på bilder och läsa om era roliga bravader. Jag lämnar alltid bloggen med ett leende på läpparna. Ännu har inget slagit bilden på filip och rabarbern hihi men mycket är på god väg. Ha de gott och hälsa alla! Kram kram

2008-08-26 @ 17:34:56
URL: http://johanna.candoredesign.se
Postat av: Andrea

Vill bara säga att du har en underbar blogg! Anna tipsade mig om sidan och det är så kul att få följa med på era äventyr. Vad härligt du skriver och vilka underbara foton! Det var även kul att ses sist och träffa grabbarna. Ser fram emot att ses igen på dopet! Kram Andrea (Martin o Leonor)

2008-08-26 @ 23:10:30
Postat av: UllaBritt

Vilka goa´bilder på er helt underbara man blir bara så glad av att se er ,kramizar moster.

2008-08-27 @ 20:30:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0