Roliga och sköna minnen att leva på.......

Regn och rusk och sista sommarlovsveckan börjar! När man var mindre och själv hade sommarlov kommer jag ihåg att jag tyckte att sommarlovet var jätte långt och sista veckan så längtade man riktigt tillbaka till skolan och alla kompisar.Men nu som  vuxen så svichar det bara till och så är 10 veckors lov över. Men 1 vecka är kvar att njuta och vi vi får försöka fylla den med roliga saker som tjejerna kan minnas tillbaka på när de har en tung skoldag och behöver piggas upp lite.  Emma kom hem från kusten och sommarjobb igår så nu är hela familjen samlad och det var ett bra tag sedan sist vi var det.

Men idag är det 10 augusti och min ena mosters födelsedag och eftersom jag vet att hon är här inne och kikar ibland så vill jag på detta sätt fira henne lite grann, Hipp hipp hurra på din födelsedag Mimmi!!!!

Inte alla som har en moster som försöker sig på Yoga mitt på Smögenbryggan eller???? för övrigt så är detta kortet från min möhippa som är en av de roligaste helgerna i mitt liv. så här kommer ytterligare ett kort från denna helg.


En av "alla" picknick-korgar avnjöts på en klippavsats med havet och solnedgången som utsikt, Tack alla ni som var med, det är nu 4 år sedan och vi borde verkligen göra om detta oavsett om vi har en möhippa eller bara en skön och rolig helg eller vad säger ni?



Det får vara allt för idag, lite nostalgi och sköna, roliga minnen, tänk vad bra det är med sådana en sådan här grå och ruggig dag.
Kramar Lotta

Kommentarer
Postat av: Aase/ängel60

Jag åker med direkt..... men ekoniomin säger vänta tills efter Skottland :) Ja det var en bra Kickoff och en kanon roligt kräftskiva, skojsigheter att vänta nästa helg :) hihihi



Kram Aase

2008-08-10 @ 17:31:34
URL: http://angel60.blogg.se/
Postat av: Anna

Det var härliga bilder! Vi är 15 hushåll i vår by.. så det är inte så många som ni. Men gör en kamp vettja, det är jätteroligt!

2008-08-10 @ 19:31:47
URL: http://www.minigrisen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0