Nu är det helg

Idag är det fredag och det har varit en riktigt solig och varm dag. Denna vecka har jag kommit lite närmre mina egna uppsatta projektmål och det känns så himla skönt! Jag har angripit strykhögen så nu ser man botten i skåpet SKÖNT, tyvärr är ju detta inget som består för varje tvätt som körs blir det ju nya plagg att stryka men jag är i alla fall i fas. Idag när det var gott väder gav jag mig på målningen av verandataket och nu är det "bara" en gång kvar. Nästa vecka hoppas jag kunna börja måla Filips rum för det är fortfarande lite tjejigt (lila och rosa), Morgan har byggt "lådhyllor" som vi skall ha uppe på andra våning och dessa skall vitmålas och vedskjulet skall målas rött, så målning verkar vara det som gäller just nu.
Filip har varit ute en hel del idag och det är tur för jösses vad överskottsenergi det samlas i den lilla kroppen när han bara är inne för att det har regnat, idag har han återigen gjort vägar, det innebär att han kör med en liten dockvagn på gräsmattan och spåren bildar vägar som han antingen springer eller cyklar på.
Elin passade på att ta ett foto när han fått på sig Emmas moppehjälm och körde vagnen och gjorde vägar.


Ett roligt kort som Emma tog i djurparken i tisdags, man kände sig ganska klumpig och stor den sista veckan när jag var gravid med Viktor, men det finns ju faktiskt de som har det värre...........



Ha nu en riktigt skön helg!
Lotta

Kommentarer
Postat av: Aase/ängel60

Jisse vilken hängbuk...... Så stor var du i alla fall :) Vi ses i morgon!!! Kram kram AA

2008-08-15 @ 21:22:14
URL: http://angel60.blogg.se/
Postat av: Kajsa

jisses.. även jag ligger i lä där.. HAHAHAHA..

har C följer med till fotokursen.. så du vet..

må så bäst du kan

kram kram

Kajsa

2008-08-18 @ 14:06:48
URL: http://kajsascrap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0