Hela gänget i djurparken

Vi lyckades pricka in helt rätt dag för att åka till Djurparken, jag och mina svägerskor tillsammans med alla barnen drog iväg imorse för att besöka Borås Djurpark och tillbringa fm där. Vi har haft en jätte mysig dag och alla har haft kul, det är väl inte illa när vi har 10 barn i ålder från 5 månader till 17 år, men djurparken passar ju faktiskt för alla åldrar. Vi har kollat in när sälarna fick mat och gjorde konster, grillat korv till lunch bland 5 miljarder getingar som ville dela all mat och dryck med oss, Filip fick ett getingstick på kinden, men som tur är verkar han ha pappas gener även där och reagerade knappt på det. Utöver alla djur som vi sett så har barnen åkt tåg, de minsta fick rida på hästar vilket var första gången för Filip och han var så stolt och det hela avslutades med fika och flera varv på "inte nudda marken banan".



Hela gänget samlat!

Nu öser regnet ner och jag skall ta en varm dusch och mysa ner mig i soffan och tända några ljus (när de två minsta kommit i säng).
Ha det så skönt alla vänner där ute och lämna gärna ett litet avtryck hos mig i form av en kommentar!
Kram Lotta

Kommentarer
Postat av: Aase/ängel60

Vilken härlig dag och vad roligt att kunna göra ngt med sina svägerskor och alla barnen.....trots så spridda åldrar hade de tydligen kul allihop härligt!

Kram Aase

2008-08-12 @ 20:03:20
URL: http://angel60.blogg.se/
Postat av: Lillsyrr

Härlig dag ni verkar ha haft! Tänd nu många mys ljus och ha en skön kväll - längtar efter er! Kolla in alla nya bilder som jag laddat upp på facebook, har ett härligt kort på Filip i sina snickarbyxor när han kör Olles vagn samt kolla in kortet på Olle där han nu redan är två månader och har sin fina fotbolls pyjamas på sig. Sov gott!

2008-08-12 @ 21:10:20
Postat av: Kajsa

hej hej

så härligt det låter med djurparken.. det var allt ett tag sen.. barna går ju alltid med skolan så de är inte så sugna när mamma vill gå.. hm..

alfabetet till emmas första sommarlov.. är stickerserna som jag säljer. hihi..det är inte alltid jag stansar.. ;P jag är enna (göteborgskt uttal) lat ibland..

må så gott vännen och krama di sma..

hoppas vi ses snart

kram kram

Kajsa

2008-08-13 @ 16:22:01
URL: http://kajsascrap.blogg.se/
Postat av: Cilla

ÅHH vilken tur ni hade med vädret,för så som det öste ner senare på kvällen. Förstår att det blev lyckat Kanske vi skulle åka dit en gång till med föräldragruppen - eller ska vi ta ullared denna gång !!!!! obs inga barn och pappor tillåtna(asgarv)

kram cilla

2008-08-13 @ 19:44:23
Postat av: Anonym

Ja,djurparken har blivit en bland favoriterna i sommar men tåget har vi inte provat så det gör vi nog imorron när vi skall dit. Kul att vara så många när man ger sig iväg på utflykt.

Tyckte det lät kul med Ullared, skulle jättegärna följa med om jag får.

Ha det bra!

2008-08-15 @ 20:02:18
Postat av: Lina Jakobsson

Det blev nog lite tokigt men det var jag Lina som skrev förra inlägget!

2008-08-15 @ 20:08:17
URL: http://Lina

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0