Problem med datorn!!

Då testar jag igen om det går att få in bilderna jag tog i tisdags när vi var ute i trädgården och krattade löv. Men det går inte idag heller, någonting har hänt med min dator för den är SÅÅÅÅÅ seg och det poppar upp konstiga fönster rätt som det är? Inte ens tangentbordet när jag skriver hänger med och så snabb på tangenterna är jag INTE annars. Så det blir inga uppdateringar idag heller med några fina bilder från helgens aktiviteter.
I lördags var jag och Elin på scrappträff och vi hade så kul och jag är jättenöjd med mina egna resultat, vann till och med ett pris för en layout!! Tack Aase och Kajsa (Handstämplat) för att ni fixade denna dag, vi ser redan fram emot nästa träff. Igår var vi hos pappa och fick riktig söndagsmiddag MUMS, så mysigt att få komma hem till pappa och bli ompysslad, och alla barnen var med och när vi åkte hem sa Elin, "vad det var gott med brunsås och potatis". Man behöver inte försöka krångla till maten för i vår familj så är det husmanskost som går hem allra bäst.

Tja idag så väntar Filip med spänning på om jägarna i skogen skall "panga en älg", vet inte om det var denna spänning som gjorde att både han och Viktor vaknade 04.30 idag, man kan väl säga att jag känner mig som att dagen snart är gjord trots att klockan bara är halvnio. Jaja vi får väl ta oss en tur ut och se om vi kan se någon älg som Filip kan panga med sin nya träbössa som Morgan gjorde till honom i helgen, lite frisk luft brukar ju pigga upp.

Sköt nu om er och ha en bra dag och vecka!
Kram Lotta

Kommentarer
Postat av: UllaBritt

Synd med fotona ,men det är kul att läsa dina härliga "dagboksrapporter" måste komma snart till er,killarna ändrar ju sig från dag till dag.hoppas Viktor snart är bra igen ,kramizar moster.

2008-10-13 @ 20:00:12
Postat av: Aase/ängel60

Härligt att träffa er igår kväll, hoppas Viktor kryar på sig från feber och elände. Tur att Filip klarar sig bättre denna gången även om hostan lät skrällig ;(



Kram AA

2008-10-14 @ 19:10:09
URL: http://angel60.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0