"Mosters lilla Olle"

Nu har jag äntligen fått träffa den lille godingen, SÅÅÅÅ fin och så liten och oskyldig. Det är inte klokt, min lille Viktor blev ju helt plötsligt stor trots att han bara är 3 månader.
Anna såg oförskämt pigg och fräsh ut för att ha genomgått en förlossning för 5 dagar sedan, men så är hon ju en kämpe och världens bästa syster och nu även världens bästa mamma för lillprinsen Olle! Ja nu är nog namnet bestämt och det blir Olle och det passar perfekt.
Givetvis var kameran med och här kommer några foton som vår egen pressfotograf Emma tagit. Kolla in dessa mörka ögon och vilken kalufs han har.



"Moster fick hålla honom en stund och här är jag tillsammans med alla tre småkillarna, filip så stolt över sina bebisar.



Men ni kanske tycker att jag inte är tillräckligt patriotisk som sitter här vid datorn istället för att kolla in matchen mellan Sverige- Ryssland, (ja jag vet ialla fall vilka de möter) men jag hör övriga familjen kommentera och det låter inte som det går något vidare trots att vi försökt heja på med lite extra utstyrsel................ eller vad sägs om vår eget lilla Sverige fans? Glad är han ialla fall.



Men det verkar inte som att ens denna glade kille kan hjälpa Sverige just nu men mig roar han rejält.
Sov gott nu
Lotta

Kommentarer
Postat av: UllaBritt

va kul att du skriver så ofta och tar med bilder,jag kollar varje dag,nu får jag döpa om bosse till Olle,gud så fina killar ni har,önskar att jag kunde träffa er oftare,kramar "moster"

2008-06-19 @ 21:46:02
Postat av: Aase/ängel60

Lilla Olle så söt han är.....

Filip din lille tok du kan göra vem som helst glad.

I alla fall mig, du ger mig så mycket. en stor kram och vi ses i morgon.... Dis är med. Krameli kram AA

2008-06-19 @ 21:51:34
URL: http://angel60.blogg.se/
Postat av: UllaBritt

Vill bara önska er alla en trevlig midsommar.Kramar UllaBritt

2008-06-20 @ 13:52:32
Postat av: Lillsyrr

Så roligt att följa din blogg syrr, den är verkligen fin och kul att du uppdaterar den så ofta. Snart kommer vi ut till dig och bara har det så härligt nu då vi är mammalediga båda två. Tänk att vi blev det samtidigt, så underbart. Ska bli kul att komma ut på dopet nästa helg, så kan vi visa upp våra killar tillsammans. Nu ska vi testa babybjörnen för första gången om Olle bara vill vakna, Marcus ligger och suktar jämte honom och vill väldigt gärna peta på honom så att han vaknar. Han är slut efter en dag då han varit ute på stan och avverkat inte bara ett utan två caféer. Han bara sov och åt sig igenom dem. Vi hörs i morgon!

Kram lillsyrr

2008-06-21 @ 20:35:20
Postat av: hej

hej en som heter David Babylitow Lindberg på Facebook använder bilden på den översta bilden på bebisen i nappen och säger att det är hans barn

2011-10-05 @ 21:27:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0