Lite på gång

Tisdag kväll och man borde väl sitta och kolla på EM-matchen men jag tycker faktiskt att detta är roligare och jag nöjer mig med att lyssna på matchen och samtidigt uppdatera min lilla blogg. Antar att jag får närmare detaljer av Morgan i morgon när han kommer hem från Salzburg för han och ett gäng grabbar är och kollar matchen "live", när han ringt låter det som de har det riktigt kul och det är han väl värd.
Det blir mycket på en gång men det är ju länge sedan jag gjorde något nytt här och mycket har hänt sedan sist!
vi har ju haft en långhelg med kanonväder och mycket aktiviteter som bara måste dokumenteras, nationaldagen firades lugnt och stilla, morfar var här och hälsade på och passade på att ta ett dopp med Filip i poolen. Visst ser de ut att trivas och ha kul ihop?



Vad tiden går fort , lördag 7 juni och det innebar ju att Viktor var 3 månader och han visade att han är stor kille nu, kan greppa om sina fötter och tittar förtjust på dem och pratar med dem! Här ett kort på 3 månaderskillen !



Söndag då bar det av in till Borås på scrappträff, kändes lite fel att gå in och sätta sig när solen strålade ute men jag har verkligen kunnat ta vara på det fina vädret tidigare och det var så kul att pyssla lite igen! Minst lika roligt var ju att träffa de andra tjejerna och få tjata lite skit och fika för det gjorde vi en hel del! Tack snälla pappa för att du var barnvakt åt Filip! Och nu så har jag gjort klart mitt första "konstverk" jag är riktigt nöjd själv och det lär bli mer "kluddande" för min del. Fick även gjort klart min första LO på Viktor som legat länge men den blev sådär tycker jag, det är något som saknas......... men jag vet inte vad. Jag har en till på gång från Filips dop men den visar jag först när den är klar och det kan kanske ta lite tid, den ligger och mognar....






Igår måndag hade jag, Emma och småkillarna en kanondag vid havet hos Anna i Ölmanäs, brorsan och hans tös Jolina kom också och vi hade en go "syskondag" som jag faktiskt tror att vi aldrig haft tidigare. Marcus badade med barnen och roade dem rejält, Filip skrattade så han kiknade när Marcus kastade sig i vattnet! Tyvärr hade jag glömt min kamera så det blev inga bilder på de modiga badarna. Anna har några i sin mobil men jag kan inte få upp dem här.

Det får vara allt för idag, nu skall jag sätta mig en stund i soffan och sedan är det dags för sängen. Imorgon är det skolavslutning och jag hoppas på lite solsken igen och traditionell " Den blomstertid nu kommer" i kyrkan så att man får in sommarlovskänslan i kroppen!!

Sov gott alla cybervänner! Lotta,   men tjohoo nu gjorde Zlatan 1-0 snacka om jubel på TV:n!!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Aase/ängel60

Oj vad du fixat til det, läckert.....

Min lille gudson, så stor allaredan :)

Morfar Jan ser ju att njuta av ett poolbad

Vilkane underbar tavla,superläcker blev den. Ska kolla in i inspirationsstället på lördag igen.

Må väl, vi hörs säkert i morgon. Kram

2008-06-10 @ 22:29:01
URL: http://angel60.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0