Första doppet!

Vilken sommar!! Helt underbart jag njuter i fulla drag, vilken tur jag har som får vara hemma när det är sådant väder. idag har jag och Elin varit och klippt oss och det var verkligen varmt i Borås så när vi kom hem var vi sugna på att åka och ta ett kvällsdopp och det är precis vad vi gjort, eller rättare sagt Filip och Elin badade och jag fotade medans Morgan satt på gräset och "passade" Viktor (mest för att slippa bada.hihi)

Filip tyckte det var så kul och det var verkligen skönt i vattnet, hade jag kunnat så skulle jag ha slängt mig i (vågar inte för risken för mjölkstockning). Tur för killarna att de har så snälla och goa storasystrar som leker och badar med dem!
Blir inte så mycket pysslat i detta vädret för jag bara måste ta vara på det och vara ute och konstnärsådran har fått vila lite de sista dagarna också, men på söndag är det ju dags för lite scrapping på Handstämplat och det ser jag fram emot.
image49

image50

Det var allt från vårt första dopp för i år och ha en skön sommarvecka!
Lotta


Kommentarer
Postat av: Aase/ängel60

Ses till frukost i morgon, ägg, smörgås och kaffe blir det bra tro?
Kram kram Aase

2008-06-03 @ 20:02:52
URL: http://angel60.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0