En mysig midsommarhelg

Så var det måndag igen och vardag, men jag har haft en kanonhelg trots lite regn och blåst. har varit hemma hela helgen och midsommarafton firades med god mat och dryck tillsammans med TG, Aase och pappa mestadels inomhus men en liten promenad på kvällen för att få maten att sjunka lite och givetvis var jag tvungen att plocka en midsommarbukett, men jag skippade det där med att hoppa över 7 gärdsgårdar (jag har ju redan min drömprins).



Min minsta prins har lärt sig att rulla runt på mage och ligger nu ofta och kikar så här.



TG och Aase blev kvar hela helgen för midsommardagen snickrades det vedskjul och jag och Aase passade på att scrappa, så kul att pyssla tillsammans och jag fick lite gjort mellan matlagning, amning och blöjbyten. 2 färdiga LO som jag är rätt nöjd med och ytterligare en på gång.



Denna blev så mysig i färgerna tycker jag själv och den är gjord efter en av Aases egna skisser men med min tolkning, tack Aase för de fina papprena! Det är Filip som är på babysim med pappa och han var verkligen som en fisk i vattnet, det var verkligen kul att gå på detta så jag hoppas det blir av med Viktor också!



Den första Lo till Viktors eget album, har gjort en liknande tidigare på Filip som sitter i hans album så nu är det bara att fylla på............

Ha nu en fortsatt bra måndag och tack alla som lämnar kommentarer, SÅÅ himla kul att se vem som varit inne och kikat på min lilla blogg.
kram Lotta



Kommentarer
Postat av: Cilla

ÅÅHH Vilka fina Lo´n du gjort. Förstår att helgen varit bra, och den lille parveln ser ut att vilja utforska den stora världen redan.

många kramar cilla

2008-06-23 @ 15:04:48
Postat av: Aase/ängel60

Härliga LO, skönt att du vågar lite mer nu..... Allt kommer med tiden, måstea bra sjunka in lite

Tack för senast en underbar helg tillsammans som vanligt är allt lugnt och skönt. Man är avkopplad när man anläder hemmet.... Kramis AA

2008-06-23 @ 15:31:35
URL: http://angel60.blogg.se/
Postat av: Johanna

Alltid lika roligt att se hur ni har det :D Hörs imorgon då! hihi Kram kram

2008-06-24 @ 22:40:08
URL: http://johanna.candoredesign.se
Postat av: Anonym

Men så härlig ni har haft det då.Det slår mej att du är verkligen så skön på att scrappa.Så sköna detaljer och rätta känslan verkligen..

Lite knappar med knyt och härliga fiskar...mm



Kram Maria Oscarson

2008-06-24 @ 22:59:31
Postat av: Kajsa

jisses vad du kan.. blir ju bara sååå impad.. =)

det där med stolen känner jag igen.. jag började med att slipa ett skåp men det står där så orört och har inte "mjölkats" ännu.. hm.. får väl se vad man hinner med på semestern.. har en lååååååång gedigen lista som skall göras under den semestern.. hm.. ;P

må så gottit

kram kram

Kajsa

2008-06-26 @ 21:20:38
URL: http://handstamplat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0