Fullt upp........

Hallå hallå alla mina bloggvänner, inser att det var jättelängesedan jag uppdaterade och fick lite dåligt samvete för alla mina trogna besökare men fy sjutton vad fort tiden går och dagarna är ju alldeles för korta, jag hinner inte med alls så mycket som jag önskar men det är väl inget nytt fenomen utan något som de flesta drabbats av.
Mycket julmat, bak städning, julklappsinslagning och allmänt julstök är vad denna veckan gått ut på och visst är det mysigt, mest kul är det att se Filips förväntan och pirr i hela kroppen, hans dagliga kommentar är nu: "mamma, vet du? det är julafton idag!!!!" Så i år njuter jag mycket mer av allt det där vardagliga än vad jag gjorde förra året när vi bara åkte fram och tillbaka från Motala. Just nu är Morgan och alla 4 barnen påväg och hämtar årets julgran som skall kläs imorgon.


Jag bakar bröd och lägger in sill  och skall försöka pyssla klart de sista julklapparna för att inte behöva sitta uppe halva natten på dan före dan....

Våran lille prins har lärt sig klättra i trappan och så här glad är man då.

Det får vara allt för just nu.

Sköt om er alla! och kramar Lotta

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh, vad härligt att hugga gran och pynta, jag gjorde mitt idag.. ska ju jobba som en galning nu i två dagar innan julaftom :D Om vi inte hunner ses så GOD JUL och stor kram till er alla!!!!!

2008-12-21 @ 18:51:32
URL: http://johanna.candoredesign.se
Postat av: Aase/ängel60

TACK, för igår, jag njöt av att ha "Simba" i knät.

Ge han en klapp från mig, eller är det ngn annan person idag :)

Vikotr står på hedersplats på skåpet i rummet. TACK!

Ni vet vad vi njuter av.

Fått en underbar present på posten av en kär bloggvän idag :) En skyddsängel, nu ska jag vara skyddad mot allt. Tusen kramar AA

2008-12-22 @ 13:56:34
URL: http://angel60.blogg.se/
Postat av: Kajsa

hej hej.. så härligt ni har det på landet (risk att bli tjatig) tänkte på hur kul viktor kommer att ha när han kommer på att bokstäverna är kul att pilla loss.. =) är de fastklistrade ordentligt..

den pojken måste le jämnt eller ?? alltid lika glad, åh så fint fotot var på honom som Aase har.. fick se detta idag.. och din fina julklapp.. jag gav henne min idag., kunde inte hålla mej.. tror nog att det är kuligare att ge än att få.=) fast, det förstås..det är kul det med.. haha.. ha nu en underbar jul nu och njut av och med de dina.. stora julkramar med önskan om mer snö för de små .. Kajsa

2008-12-22 @ 22:56:57
URL: http://handstamplat.blogspot.com
Postat av: Aase/ängel60

Glömde säga att gudmor skulle vilja ha ett foto av V i trappan :)

Kram Aase

2008-12-23 @ 11:42:13
URL: http://angel60.blogg.se/
Postat av: Anna

Vi har precis tagit in granen som vi hämtade i skogen i förrgår. Ska klä den ikväll. Skinkan är precis klar och väntar på griljeringen. Stor kram och God Jul!

2008-12-23 @ 15:17:15
URL: http://www.minigrisen.wordpress.com
Postat av: Margaretha

vad mysigt ni har. god fortsättning kram moster.

2008-12-25 @ 15:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0