Min vän och "scrappinspiratör"

Nu var det ett bra tag sedan jag la in något nytt, men nu har jag knåpat ihop en LO på min vän Aase (angel60.blogg.se) hon är verkligen en vän och klippa. det är Aase som "dragit" in mig i scrappvärlden och det är man ju inte ledsen för! Hon är jätteduktig och scrappar mycket och ofta, jag och mina pojkar har många gånger förekommit på hennes LO och nu tycker jag det är dags att hon själv får vara med i cyberrymden på en LO som hon själv INTE gjort. Jag har gjort en tolkning av Peterlinas skiss (veckansskiss v13) på Aase när vi var i fjällen förra året, vi hade en jätte mysig vecka ihop med våra familjer trots lunginflammation och lite töväder. jag är själv nöjd med mitt val av papper och komposition med knappar osv. Jag köpte papprena på scrappmässan i lördags, vilket ställe, massor med scrappare och mängder med prylar. Men kul hade jag och en del saker fick jag allt med mig hem, nu saknas nog mest bara tid för att sätta sig och göra något av dem!
Ha en fortsatt skön kväll, och Aase detta är ingen hämnd utan jag tycker att du bör hyllas i scrappvärlden för alla ideer och den inspiration du gett mig och många fler! Visst är korten bra!
Kram Lotta

image7


Kommentarer
Postat av: Aase/ängel60

TACK känner mig hyllad *ler* skrattade gott åt rubriken....Underbar tolkning vännen. Jätte fina papper, förstår att du valde dem och snabbt fick du gjort en LO dessutom. Tror du är på G, och det tycker jag är såååå kul. Fina foton, dom har jag nog inte i min fjällen låda..... Kul att jag kan inspirera.
Visst är det kul att scrappa, själen mår bra av det...... Krameli kram till min bästa vän.

2008-04-02 @ 21:08:08
URL: http://angel60.blogg.se
Postat av: Kajsa

wow.. vad du kan.. =)
gillar verkligen det pappret som är under.. blomman.. för det är väl ett papper som har en sån blomma.. hm.. eller???
jag har också scrappat igen.. fick vänta ända tills igår innan jag fick ta tag i mina inköpta papper.. snacka abstinens.. hehe.. men den är till en utmaning så den syns inte ännu.. =)
må så gott
kram kram
kajsa

2008-04-03 @ 08:09:14
URL: http://kajsascrap.blogg.se
Postat av: Maria R

Vad fint det blev!!! Får man vara nyfiken och fråga vad det är för ett snyggt alfabet.
Kram!

2008-04-04 @ 22:22:57
Postat av: Aase/ängel60

Hej min vän....
Du har fått en award av mig, kolla min blogg får du se!!
Kram kram Aase

2008-04-05 @ 17:13:01
URL: http://angel60.blogg.se
Postat av: Cilla

DÄR ÄR JU HON MED "BRÖNA" !!! ( asgarv)
underbar LO lotta.
kram cilla

2008-04-05 @ 18:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0